Bizden Haberler
Zumosol bildiğiniz gibi değil!

Zumosol bildiğiniz gibi değil!

Zumosol, dijital mecralara yönelik hazırladığı yeni reklam kampanyasını yayına aldı. Kramp işbirliğiyle oluşturulan “Bildiğiniz gibi değil” isimli kampanya ile Zumosol’ü pazardaki rakiplerinden ayıran özelliklerinin altı çiziliyor.

"Gerçek meyve suyu taze sıkılmış meyve suyudur” mesajı

Reklam filminde, meyve suyu reklamlarında görmeye alışkın olduğumuz “doğal” izlenimi veren portakal bahçelerinin aslında sadece bir reklam setinden ibaret olduğu savunuluyor. “Her portakal bahçesini %100 doğal sanmayın, çünkü değil. Zumosol bildiğiniz gibi değil!” mesajı seyirciyle buluşuyor. Bu şekilde Zumosol’ün konsantreden yapılma değil, taze sıkılmış “gerçek” meyve suyu olduğu vurgulanıyor.

Türkiye’de meyve suyu alışkanlıklarını tamamen değiştirmeyi hedefleyen Zumosol, sıkça karşımıza çıkan konsantre veya nektar meyve sularının yerini, NFC (Not From Concentrate), yani taze sıkılmış meyve suyu alışkanlığının alması için çaba gösteriyor. Yeni dijital kampanyasıyla da, rakiplerine gönderme yapan, muzip ve eğlenceli bir iletişim tonunu benimseyerek, bu konuya dikkat çekmeyi hedefliyor. 


Geri